Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

czarny szydełkowy top

Zaszydełkowałam się ostatnio i to na maxa. Ciągle siedzę i coś supłam, jako, że przyszły cieplejsze dni postanowiłam popełnić kilka szydełkowych topów w których będę biegać w tym letnim sezonie. Ostatnia wizyta w sklepie upewniła mnie w tym, że tegoroczne propozycje sieciówek nie są dla mnie. Mówiąc szczerze po kilku godzinach biegania po centrum handlowym, wyszłam z pustymi rekami. Nie znalazłam nic w czym chciałabym chodzić. W związku z tym moja pasja do szydełkowania uratuje mi troszkę sytuację, czas też zrobić buszing w secend handach :-). 
Wczoraj skończyłam pierwszy z zaplanowanych topów, fajnie będzie się prezentował z bluzeczkami bez ramiączek, ale nie tylko... mam już wymyślonych kilka stylizacji z tym ciuszkiem i nie mogę się doczekać kiedy pierwszy raz go założę.



Jak patrzę na połączenie tego topu z tą bluzeczką dochodzę do wniosku, że w gruncie rzeczy fajnie to wygląda. 

12 komentarzy:

  1. Wyszedł bosko. Na pewno będzie pasował do wielu kombinacji, aż zazdroszczę. Jednak moje umiejetności za małe na takie cudo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się z Tobą zgodzę - fajnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  3. Topik jest super.Bardzo lubię ażurowe bluzki w kolorze czarnym.Pozdrawiam serdecznie i będę śledzić dalej jak powstają dalsze bluzeczki.Przyjemnego szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny top :-) No i w moim ukochanym kolorze... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny topik
    gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, czy Ty dostałas juz prezencik ode mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic do mnie jeszcze nie doleciało :-(

      Usuń
    2. dzisiaj juz dotarła ??? bo tak sie doczytałam na " sledzeniu przesyłek " ;DDD jesli bys mogła to prosiłabym Cie o wysłanie zdjecia tego prezentu do lore art ;/ bo ja zapomniałam zrobic do podsumowania ;/ mam nadzieje , ze prezent Ci sie spodobał :) ;) pozdrawiam

      Usuń
    3. mam w skrzynce jakies awizo, to chyba paczuszka od Ciebie, jutro podjade na pocztę

      Usuń
  7. Fajnie wyszedł Ci ten top. Chcę Cię w nim zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń