Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

i znów mam zaległości ... wymianka kwiatowa

Narobiło mi się zaległości w blogowaniu, oj narobiło, będę nie wiem ile czasu je nadganiać. Znów mnie rzeczywistość przerosła i nie miałam na nic czasu :-) Dziś chciałam pokazać szybką fotorelację z wymianki, która już miała swój finał jakiś czas temu.  Organizatorką wymianki była Lore-art, której bardzo dziękuje za cudowną zabawę. Dla mnie niespodziankę przygotowała Żaneta, której bardzo dziękuję za cudeńka jakie dla mnie przygotowała. Wiem, że miałam kochana wcześniej się ogarnąć z pocztą, ale przesyłkę dopiero wczoraj odebrałam :-(






Ja zaś niespodziankę przygotowałam dla Aleksandry.










3 komentarze:

  1. Gratuluję udanej wymianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudeńka dostałas!!! te żabki i ważka są urocze
    i zielona serwtka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszka była przepiękna! Nie spodziewałam się aż takiej mnogości rzeczy w niej. Dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń