Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2009

wyróznienie

Dzisiaj znalazlam jeszcze jeden prezent od Mikołaja, a mianowicie wyróżnienie od Agi


 
Długo się zastanawiałam komu przekazać je dalej, ale regulamin mnie do tego zobowiązuje, a więc:
1. hanjo
2. Corgi
4. Monle
9. Alicja
10. Malwina

Zasady!

-opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby, od której go otrzymałaś,
-przekaż go do 10 osób z prośbą o opublikowanie zasad,
-osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.

4 komentarze:

  1. Kasiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Miło mi, że do mnie zaglądasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za wyróznienie. Szkoda ze nie mogłyśmy poznać się na zlocie. Piekne prace robisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję ci za niespodziankę :)) komu ją przekazałam - możesz zobaczyć na pomej PODstronce http://retrodrobiazgi-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję i chociaż spóźniona to nie mniej szczęśliwa z wyróżnienia jestem :-)

    OdpowiedzUsuń