Obserwatorzy

wtorek, 22 lutego 2011

Pani Zima :-)

Większość z nas, ze mną na czele, ma już dość tej zimy. Ja na śnieg na podjeżdzie patrzeć nie mogę, a temperatura - 14 jest jak dla mnie ostrym przegięciem :-) Cóż czas chyba naprawdę jakiegoś szamana zatrudnić, żeby zima już sobie poszła.
Dziś dotarła przesyłka w ramach zimowej wymianki u Moteczka więc pomimo totalnego zamrożernia u mnie wszelkich członków przedstawię jakąś moją ostatnią prackę. Prackę przygotowałam dla Eweli, która niestety nie posiada swojego bloga .... sądzę, że czas by to nadrobiła !!!!!!! a oto to co przygotowałam



6 komentarzy:

  1. oj tak!!niewątpliwie bloga pisać czas zacząć jednakże czas,czas,czas a raczej wieczny jego brak:/

    szczęśliwa ja posiadaczka tego prezentu oznajmiam wszem i wobec me ogromne zadowolenie:)

    NIESPODZIANKA WSPANIAŁA A OBRAZ W RZECZYWISTOŚCI PIĘKNIEJSZY:)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciu również wygląda pięknie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chciałam by moje zdanie brzmiało jakby fotka była nie ładna...ale gafa...

    przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahaha a ja jak zwykle gafy nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam, by zobaczyć co Ewela dostała, bo ja mam prezenciki od niej;-)
    Na zdjęciach mało widać, w pierwszym momencie myślałam,że to broszka;-)Wyszło na to,ze byłaby to ogromna broszka.

    OdpowiedzUsuń