Obserwatorzy

czwartek, 3 marca 2011

wiosenna deseczka oraz kilka drobiazgów dla Kociego :-)


Rzadko biorę udział w konkursach. Plany zwykle są, że tym razem to już na pewno i coś przygotuje, a potem wychodzi jak zwykle. Przyznam się, że ciężko jest mi przygotować pracę na zadany temat, bo zawsze albo nastroju, albo pomysłu, albo przedmiotu brak. Tym razem nie mogłam się jednak powstrzymać i podjęłam wyzwanie portalu caferat.  Temat mi bardzo do gustu przypadł i wiosenne klimaty zagościły z powrotem w mojej pracowni. W Ramach konkursu powstała taka oto deseczka.



Nie zapomniałam także o podopiecznych fundacji Koci Świat … cały czas na ile czas mi pozwala cosik dla nich dziełam. Tym razem powstało kilka podkładek pod kubeczki oraz pojemniczek na kartki na biurko. Starałam się, aby było różnorodnie i mam nadzieję, że udało mi się zamierzony efekt osiągnąć.











 W ramach jednej z wymianek otrzymałam też cudowny prezent, ale o tym w następnym poście bo niestety nie udało mi się jeszcze go obcykać. Brydziuś wielkie dzięki, cudowną mi niespodziankę sprawiłaś :-)

9 komentarzy:

  1. Deseczka jest super. Genialne kolorki, juz czuje wiosne! :) A podkladki podobaja mi sie te z damą i kotkami. Maja fajne malarskie wykoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. lol:)
    wielkie uznanie:)
    jestem naocznym świadkiem malarskich wykończeń,wyglądają cudownie,dodają niepowtarzalnego charakteru Twoim dziełom:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu deska super w moich klimatach a koty słodkie...............pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace !!! te podmalowywania są świetne !
    Cieszę,się że moja wymiankowa niespodzianka przypadła Ci do gustu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ta deseczka, kwiaty jakby z niej wyrastają! :) Dziękuję za udział w moim candy, jutro wieczorem zapraszam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna deseczka, podobają mi się kolorki. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deseczka i ostatnia podkładka z kotem, to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń