Obserwatorzy

sobota, 19 lutego 2011

różany ogród oraz cudowna niespodzianka

Postanowienie noworoczne … dokończyć rozpoczęte prace !!!!!!


Tak właśnie jest, że czasem zaczynam jakąś pracę, a potem gdzieś w połowie pracy przerywam i odkładam przedmiot. Wydaje mi się zawsze, że tylko na chwilkę i że zaraz do niego wrócę, a okazuje się, że leży on na półce i się kurzy przez dobre kilka miesięcy. Tak też było z tą szkatułką. Pomalowałam, przykleiłam motyw i … i właśnie nic. Odstawiłam. W końcu udało mi się ją jednak wykończyć, polakierować i mogę pokazywać. Efekt nie całkiem mi się podoba, ale nie zawsze tak jest, że jesteśmy zadowoleni z naszych prac.
 



W piątek dotarła do mnie też cudowna niespodzianka. To, że maniaczką wymianek jestem już pisałam. Teraz muszę się przyznać do kolejnego uzależnienia …. Candy!!!!! Tym razem udało mi się wygrać u Kasi cudone bratkowe kolczyki.



Zdjęcie podkradzione z kasiowego bloga. Kochanie wybacz !!!!!!!!!!!

4 komentarze:

  1. Ale dawno mnie tutaj nie było! Nazbierało sie tego. Podobaja mi się serducha i ta bielona skrzyneczka-kuferek. Ta szkatułka z dzisiejszego posta- coś mi tu nie gra- no... Może to złoto? Wiesz, ja nie przepadam, może dlatego?

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ja bym chciała wreszcie dokończyć moje rozpoczęte prace:))a ty do mnie dojedziesz w tym roku?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za ma co :o))
    Cieszę się że bratki podobaja się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń