Obserwatorzy

piątek, 18 lutego 2011

ciagle się cos dzieje


U mnie jak zawsze się coś dzieje …. praca, a raczej bardzo dużo pracy, do tego masa zamówienie, ni i obiecałam kolejną serię prac z decu dla Kociego Świata. Nie długo chyba zamieszkam w pracowni, a widzieć będę tylko nożyczki, klej i wszelkiego rodzaju farby i inne decoupage'owe przydasie. Nie narzekam jednak, bo uwielbiam jak coś się dzieje. Bezczynnie to ja siedzieć nie potrafię :-) W ramach braku czasu zapisałam się tez na dwie wymianki. Pierwszą zorganizowaną na moim ukochanym forum Kraina Czarów, a drugą zorganizowała Madzia.  Udało mi się też skończyć dwie niespodzianki wymiankowe. Jak tylko dotrą one na pocztę, a potem do nadawcy pokażę ję na blogu.
Dziś jednak nie będzie wymiankowo ….. jakiś czas temu zrobiłam dla siebie bieloną miseczkę na owoce, a ostatnio dorobiłam do kompletu taka to szkatułkę.






Nabyłam też sobie drogą kupna przedmiot o którym marzyłam już jakiś czas, a mianowiceie taką oto Rękę Fatimy


1 komentarz:

  1. Szkatulka swietna ,,,a reka fatmy czyli tak zwana Chomsa..,,,niechaj chroni cie i przynosi szczescie.

    OdpowiedzUsuń