Obserwatorzy

niedziela, 13 lutego 2011

Różana wymianka

Chyba wszyscy już wiedzą, że mam nowy nałóg ..... Wymianki. Jak tylko jakąś wyhaczę gdzieś na blogach dziewczyn, pomimo braku czasu na który obecnie bardzo cierpię, nie mogę się powstrzymać, żeby się nie zapisać. Cieszy mnie przygotowywanie prezentu, oczekiwanie aż adresat go otrzyma i zawsze mam nadzieje, że chociaż troszkę się spodoba :-). Szaleje zawsze też z ciekawości i wyglądam na listonosza co do mnie doleci. Tym razem zapisałam się na wymiankę Decu Studio.  Temat był fajny … róże. Tak jak już ostatnio pisałam mam teraz totalną zajawkę na różyczki wszelkiej maści. Przygotowałam więc z wielką przyjemnością niespodziankę wymiankową. Moja praca poleciała do Mad.
... a to co dla niej przygotowałam pokazuję poniżej




Do mnie też doleciał już prezencik :-) Takie to cudowności dostałam od Eli. Dorzucone były jeszcze herbatki, kawki i cudowne serwetki, ale obcykac nie zdązyłam, a juz wykorzystałam.


Dziekuję bardzo!!!!!!! Niespodzianka cudowna!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za zapisanie się na moje pierwsze candy i życzę powodzonka w losowaniu...pozdrawiam milunio.papa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę ze Ci się prezent podoba ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prezenty...
    widzę,że mamy to samo nazwisko...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu :)
    Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) Zyczę szczęścia w losowaniu! :)

    I gratuluję prezentów, są piękne! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń