Obserwatorzy

niedziela, 3 czerwca 2012

wymianka w żywych kolorach oraz szybka sałatka

... i znów terminy pokopałam, ale mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
Wymianka tym razem była organizowana przez Angelus, która także byla moją wymiankową parą. Angelus przygotowała dla mnie takie cudeńka:


Ja zaś zrobiłam takie prezenciki. Z koszyczka do końca nie jestem zadowolona, ale mam nadzieję, że moja ofiara mi wybaczy, bo po raz pierwszy w życiu robiłam mocno usztywnianą prackę szydełkową.








Mam też kolejną kulinarną propozycję. Tym razem będzie coś szybkiego i bardzo łatwego.

SAŁATKA SEROWO-ANANASOWA

Składniki:
250 g żółtego sera
puszka ananasa
puszka kukurydzy
2 łyżki majonezu
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
Sposób przygotowania:
1. Ser ścieramy na tarce o grubtch oczkach, anansa kroimy w kostkę (ważne jest, zeby ananas nie był dokładnie odsączony, bo ser bardzo wchłania sok z ananasa). Kukurydzę odsączamy.
2. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, dodajemy majonez, wyciśniety przez praskę czosnek i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
3. Zostawiamy na 2h, żeby się przegryzła i gotowe.



Na prawdę polecam. Super smak i zawsze wszystkim smakuje

2 komentarze: