Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

deseczka z damą oraz sposób na szybką przekąskę

Deseczkę z damą zrobiłam jeszcze przed urlopem. Było to zamówienie jedej przemiłej osoby, której mam nadzieję pracka przypadła do gustu.


Zdarza się, że goście do mnie zagladają prawie niezapowiedzeni, a wtedy pojawia mi się problem... co by im dać do zjedzenia. Świetnym, jak dla mnie rozwiązaniem są w tej sytuacji

PARÓWKI W CIEŚCIE FRANCUSKIM
Składniki:
parówki
ciasto francuskie

Sposób przygotowania:
Parówki owinąć w ciatso francuskie i do piekarnika zgodnie z czasem podanym na cieście


Szybkie, smaczne i sycące.

4 komentarze:

  1. Obrazek z damą świetny!
    A sposób na parówki znam. Oj uratował sytuację nie jeden raz ;))) A ja jeszcze drugą blaszkę wykładam rogalikami z marmoladą tez z ciasta francuskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obrazek.
    Muszę spróbować takich parówek przy najbliższej okazji:0 Ale dopóki się nie ochłodzi - piekarnika nie ruszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadła i to jak przypadła!:))) Zastosowanie już znasz, więc teraz czekam na prezentację Twojej szafki na biżutki. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz gdzies taka deseczke widzialam, a tak wisi u mnie na scianie- dzielo twoich rak :)
    Przekaski parowkowe robie i ja z tym ze ja robie takie malusie na jeden kes.

    OdpowiedzUsuń