Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

święta po raz pierwszy... czyli i ja tworzę w bożonarodzeniowych klimatach ... ale nie tylko :-)

... jakby to napisać, obiecywałam sobie, że w tym roku z ozdobami świątecznymi zacznę wcześniej, a wyszło jak zawsze. Kiedy u większości osób sezon na świąteczne dekoracje już w pełni u mnie dopiero się zaczyna. No cóż, nic chyba na to nie poradzę, że zawsze startuję z dużym opóźnieniem. Jak się dało zauważyć, ostatnio wciągneło mnie szydełkowanie, dlatego też w tym roku dość dużo będzie szydełkowych ozdób świątecznych. Usupłałam jak na razie pierwszego w życiu aniołka, no i oczywiście gwiazdeczki zaczełam popełniać. Mam nadzieje, że moje skromne początki się Wam choć troszkę spodobają. Oczywiście pracuję też nad decu i z czasem będę prezentować co w tym temacie powstaje.



Cały czas też liczę, że zima w końcu nadejdzie dlatego też popełniłam kolejną szydełkową czapeczkę.



2 komentarze:

  1. Kasiu:)))czapka to raczej jesienna,bo jak przyjdzie zimowa zawierucha to przewieje Cię przez dziurki:)))ale bardzo fajna:))))Ty piszesz ,że zaczęłaś ,a ja jeszcze nawet nie wymyśliłam co będę robiła:))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka fajna, mimo, że trochę dziurawa, przygotowania do świąt idą pełną parą, choinka szydełkowa wygląda pięknie, ja w ubiegłym roku ozdabiałam tylko takimi ozdóbkami, ale trochę ich ubyło w trakcie, znajomi częstowali się jak cukierkami, pod koniec już nie była taka ładna, opozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń