Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Mikołajkowa wymianka u Pearllart

jako fanka wymianek, teraz w okresie świątecznym miałam dużo zajęć. Zapisałam się na wymiankę u Pearllart. Moją wymiankową parą była Wiola, która samymi cudeńkami mnie obdarowała. Przyznaję się, że podkradam zdjęcia tych cudeniek od niej, bo przez moje gapiostwo wykasowałam moje z aparatu.



Ja zaś przygotowałam dla Wioli taką niespodziankę









Nadal nie dotarła do mnie przesyłka od http://mothersmornings.blogspot.com/. Napisałam do niej maila ale nawet nie raczyła odpowiedzieć, coś czuję, że pierwszy raz w życiu, a brałam udział w nieziemskiej ilości wymianek, będę musiała podać kogoś na czarną listę.

2 komentarze:

  1. Ale Wy dziewczyny jesteście zdolne, same cuda. Te szydełkowe dzieła uwielbiam!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy,trzymam kciuki,żeby przesyłka dotarła,ale zachowanie bardzo nieładne,Wesołych świąt,zdrowych,radosnych

    OdpowiedzUsuń