Obserwatorzy

wtorek, 2 marca 2010

piórnik z różami


Kolejny piórnik w mojej kolekcji, żeby nie było:-) i oczywiście ukochany przeze mnie ostatnio motyw różany. Ostatnimi czasy coraz częściej sięgam po segregator z motywami kwiatowymi i tam poszukuję inspiracji dla moich prac. Kwiaty niezmiennie posiadają dla mnie jakąś magiczną moc, która pozwala mi przetrwać chlapę za oknami. No cóż, może już niektórym znudziły się motywy różane u mnie, trudno ... może w najbliższym czasie popełnie coś innego, a kilka pomysłów jak zawsze u mnie niezrealizowanych w głowie siedzi, zobaczymy :-)
Technika decoupage daje mi ostatnio coraz więcej radości i pozwala oderwać się od rzeczywistości i oczekiwania na sezon motocyklowy. Jak już wiosna u nas zagości i będę mogła wyprowadzić moją cbr'kę z garażu to na pewno mniej prac popełnię, bo jak to się mówi:
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Motor jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie
i tym optymistycznym akcentem kończę dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz