Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

wymianka bird

Jako wielka fanka wymianke zapisałam sie na kolejną wymiankę. Tym razem moją wymiankową partnerką była cudowna osóbka prowadząca magiczny wręcz blog Ulotne chwile. Przygotowała ona dla mnie niesamowitą niespodziankę. Sami oceńcie jakie cudeńka do mnie przyleciały.



Jak widzicie sami dostałam cudowne ptasie pudełko ozdobione techniką decoupage, w którym już zamieszkały moje kolczyki. Cudowną retro karteczkę służącą teraz za ozdobę sypialni. Nie zabrakło też przydasi i herbatek, a także cudownego malutkiego aniołka, którego będę wieszac i juz nawet wiem gdzie. Kochanie wielkie dzięki, nawet nie wiesz jak wiele radości mi sprawiłaś tą paczuszką.

Ja przygotowałam takie to drobiazgi. Mam nadzieję, że mojej "ofiarze" przypadną do gustu.





5 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty i te wysłane i te otrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna wymianka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cieszę się bardzo, że sprawiłam Ci radość...Twoja przesyłka też bardzo mi się podobała
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię isę, że tak lubisz wymianki! Takie piękne prezenty otrzymałaś, Równie cudne wysłałaś!

    Pozdrawiam ,jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne prezenty! Urocze kropeczki na niebieskim tle. ... i ten czarujący kogucik! :) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń