Obserwatorzy

sobota, 27 listopada 2010

anielsko i światecznie





Kolejna skończona praca, hurra!!!!! Ostatnio dużo rzeczy mam na warsztacie, a jakoś cięzko z ich zakończeniem.  Wena ostatnio jest dla mnie łaskawa, co nie będę ukrywac mnie bardzo cieszy.  Szkoda tylko, że czasu brakuje na realizację wszystkich pomysłów i projektów. Ze mną już tak chyba jest, że albo mam dużo czasu i brak pomysłu, albo brak czasu, a za to masę pomysłów i chęci do tworzenia.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać świecznik w kształceie aniołka, który wykonałam na Szufladowe wyzwanie  "Anioły są wśród nas". Ci, którzy mnie lepiej znają wiedzą, że kocham anioły, aniołki i wszelkiego rodzaju herubinki, dlatego też wyzwanie to było jak dla mnie idealne. Tak na prawdę to okres świateczny jest dla mnie idealny bo mogę się "anielsko" wyżyć bez żadnych skrupółow :-P
Buszując dzisiaj w sieci znalazłam jeszcze jedną super rzecz, a mianowicie cudowny konkurs na ozdobę choinkową. Organizuje go Agnieszka z Nitkowa.  Zasady są proste:
1)Wykonana ozdoba choinkowa MUSI być wykonana własnoręcznie i być Twoja własnością.
2)Technika wykonania dowolna
3)Zdjęcie ozdoby BEZ podpisów musi zostać przesłane na moją pocztę (adres na bocznej szpalcie) w terminie od 28 listopada do 22 grudnia.W temacie maila proszę napisać KONKURS ,a w treści imię ,nazwisko i adres bloga.
4)Osoby nie posiadajace bloga również moga brać udział w konkursie.
5)Dnia 30 listopada umieszczę post pod tytułem KONKURS i tam będę zamieszczać WSZYSTKIE przesłane zdjęcia.Będą one dodawane systematycznie w miare ich napływania do mnie.
6)Zdjęcie konkursowej ozdoby do dnia rozwiązania konkursu NIE powinno być umieszczone na waszych blogach.Chodzi o to by głosowanie było na konkretną ozdobę ,a nie osobę która ją wykonała.
7)Głosowanie będzie sie odbywało jawnie pod postem konkursowym
8)Każdy głosujący może przyznać 3,2,1 punkt
9)Głosowanie rozpoczynamy od dnia 23 XII i będzie trwało do 3 stycznia.
10)5 stycznia nastąpi oficjalne podliczenie głosów i wtedy można chwalić sie swoją ozdobą na własnym blogu.
11)OSTATECZNA Lista nagród zostanie ogłoszona do dnia 30 listopada -(ten punkt będę edytowć )

I-MIEJSCE BON NA ZAKUPY W SKLEPIE HOBBY CENTRUM NA KWOTĘ 150 ZŁ.
II-MIEJSCE BON NA ZAKUPY W SKLEPIE KREATYWNY ŚWIAT NA KWOTĘ 75 ZŁ
III-MIEJSCE JEDNORAZOWY 10 % RABAT NA ZAKUPY W SKLEPIE KREATYWNY ŚWIAT
12)Nagrodzone zostaną 3 pierwsze miejsca oraz jedna wylosowana osoba wśród oddających głos.
13)Osoby nagrodzone zostaną poinformowane mailem i poproszone o podanie adresu do wysyłki nagrody
14)Zwycięskie ozdoby w terminie 2 dni od ogłoszenia wyników muszą zostać sfotografowane z osobą która je tworzyła.Chodzi o to aby to była istniejaca ozdoba.Zdjęcia te zostana tylko do mojej dyspozycji i nigdzie nie zostana upublicznione ,chyba że właścicielka podejmie inną decyzję.

5 komentarzy:

  1. Kolejna piękna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Anioł!Dziękujemy za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziekuję za zamieszczenie info o konkursie bombkowym.
    Czekam na zdjęcia ozdoby..
    Agieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Janecze na Ciebie można liczyć.
    Penini kofam Wasze szufladowe wyzwania, zawsze inspirują mnie do pracy.
    Agnieszka dzielnie kombinują na wyzwanie i próbuję cosik fajnego popełnić.
    Wiedzma thx wielkie

    OdpowiedzUsuń