Obserwatorzy

wtorek, 2 listopada 2010

wieszak z koroną




Pomysł na ten wieszak powstał już ponad pół roku temu. Dzielnie powycinałam elementy, pomalowałam deseczkę primerem i …. i na tym się skończyło. Zawsze było coś innego do zrobienia, nowe pomysły, nowe serwetki i papiery. W końcu jednak zawzięłam się w sobie i postanowiłam dokończyć go. No i jakiś miesiąc temu skończyłam lakierowanie, ale dopiero w ten weekend udało mi się zainstalować wieszaczki.
Teraz mogę już spokojnie zabrać się za dokańczanie innych prac, no i oczywiście zacząć przygotowania do świąt. Pomysły już są teraz czas je zrealizować !!!!!!

3 komentarze:

  1. Super Wieszaczek!
    Warto bylo mu czekac, bo wyglada za to ekstra klasa!
    Pozdrawiam
    xxx
    Kasik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiek wielkie dzięki ciesze się, że Ci się podoba

    OdpowiedzUsuń