Obserwatorzy

wtorek, 30 listopada 2010

bielona szkatułka a także szperania i przerabiania cd



Jak już wczesniej pisałam praca u mnie wre :-) Dokańczam, lakieruję, przerabiam i wymyślam. Dziś zakończyłam kolejną prackę. Bielone pudełko z kwiatowymi motywami. Za oknem snieg a u mnie wszystko na pracach rozkwita :-) Cóż ja nie lubię zimy, a po wczorajszej 2 h podróży z pracy do domu i spotkaniu się z zasypaną bramą tęsknie już za wiosną. Wczorajszy paraliż Warszawy mnie nie zdziwił, przecież jak co roku zima zaskoczyła drogowców, ale niemozność otworzenia drzew do domu, żeby śnieg się do niego nie wsypał przerosła mnie :-) Cóż uroki naszego klimatu ....
W związku z tym, że na dworze zimno i snieg siedzę sobie w domciu i tworzę, porządkuje i ogarniam :-)
Ostatnio spotkało mnie kilka fajnych niespodzianek. Pierwsza z nich to szkatułka jaką dostałam od mojej koleżanki.Rzeżbienia mi się podobają, ale kolorystyka nie pasuje mi zupełnie do domu. Muszę ją przekolorować i będzie idealna.
Szkatułka przed zaplanowanymi zabiegami wygląda tak:


Dzisiaj jeszcze pomaluję ją na biało, a potem będę dalej przerabiać :-)

Kolejną niespodziankę sprawił mi mój przyjaciel. Długo marudziłam mu o jeden przedmiot, a tu proszę dostałam go na imieniny. Jestem nim zauroczona i zachwycona (przedmiotem a nie kolegą :-P). Ocencie sami jaki jest cudny.


1 komentarz: