Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2011

w matrixie

... coś dziwnego się wydarzyło w Krainie Czarów. Nie do końca wszystko rozumiem, mam masę wątpliowści, pytań ... chyab złą tabletkę wybrałam :-( Podziwiam dziewczyny, które dzielnie walczą o przywrocenie nam forum. Miejsca w którym się spotykałyśmy, wymieniałyśmy poglądami na temat decu, radziłyśmy się na wzajem w super przyjaznej atmosferze bhez zadęcia i niepotrzebnych utarczek. Wierzę, że uda nam się choć część rzeczy naprawić i znow znajdziemy sobie decu azyl. na razie jednak czuję się jak w czeskim filmie.
Liczę, że niedługo ta tragi-farsa się skończy i forum powróci.

2 komentarze:

  1. Kasiu...mam to samo ,co Ty ..nic nie kumam i nie wierzę.Szlag mnie trafia,na zmianę ze smutkiem..
    Poczekamy,zobaczymy..jestem dobrej wiary.
    Pozdrawiam,Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiekw - nie zginiemy sobie z oczu, spoko! Już się coś dzieje....Jagodzianka ma pomysł na nowe forum, Ivonn- na stare. Zobaczymy co z tego wyniknie! Póki co dziewczyny tworzą grupę dyskusyjną na Yahoo.....jak tylko dostanę link zaraz Ci podeślę, abyśmy mogły gadać o sprawach dla nas ważnych. :)

    OdpowiedzUsuń