Obserwatorzy

sobota, 16 lipca 2011

wieszak shabby chic

Ostatnio na bloga wpadałam jak po ogień, kilka dosłownie słów, zdjęcie pracki i już. Postaram się poprawic i więcej pisać. Czasu jak zawsze za mało na wszystko, pomysły na nowe rzeczy bez przerwy w głowie i cicha nadzieja, że uda się je zrealizować. Zbieram się powoli do remontu u mnie w salonie i już decyzja podjęta, będzie w stylu gustawiańskim, będą bielenia i romantyczne i kobiece różyczki. Dzielnie popełniłam już pierwszy przedmiot, a mianowicie taki oto wieszak, a raczej wieszaczek. Uwielbiam ciapania farbą i kocham motyw korony, chociaż sama bardzo żadko używam go w swoich pracach. Nie wiem nawet dlaczego, jakoś tak mi pod rękę nie podchodzi :-(


Wróciłam też do scrapkowania, więć mam nadzieję, że już niedługo cosik nowego w tej tematyce popełnię.

3 komentarze:

  1. Oooo jak miło!!!Mam nadzieję że pojawią się fotki odnowionego salonu bo styl bardzo ciekawy i urokliwy planujesz:)
    Powodzenia życzę:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. pojawią się pojawia i to na pewno ... teraz można oblookać jak wygląda tu www.uaniolkow.waw.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super go pociapałaś....ciekawa jestem nowego salonu !!!!

    OdpowiedzUsuń