Obserwatorzy

piątek, 8 lipca 2011

wymianka u Rity

Wakacje to czas kiedy mogę odpocząć od uczelnianych zobowiązań. Mam więc chwilę na nadrobienie różnych zobowiązań oraz udział w większej liczbie wymianek ;-). Kiedy u Rity zobaczyłam letnią wymiankę, aż mi się serducho uradowało. Bez chwili zawachania zapisałam się do zabawy. Moją niespodziankową parą była Dudqa, która przygotowała dla mnie takie oto cuda.


Jak sami widzicie w paczuszce były same cuda. Przepiękna letnia ramka na zdjęcia w której już zamieszkało zdjęcie oraz sliczny aniołek w letnich i wesołych kolorkach, nie wspominając o herbatkach, czekoladzie czy cudownych przydasiach. KOCHANA WIELKIE DZIĘKI!!!!!

Ja natomiast przygotowałam takie niespodzianki dla mojej "ofiary". Mam nadzieję, że przypadły jej do gustu.






Już niedługo kolejne relacje z wymianek i konkursów na które się zapisałam i w których biorę udział :-)

3 komentarze:

  1. też lubię wymianki, zazdroszczę prezencików...fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. same śliczności:)a Twoje patchworki oglądam ogladam i napatrzeć się nie mogę!!!mistrzyni jesteś poprostu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianka oczywiście mnie sie podobała, herbatki przepyszne. Zapraszam na Candy do mnie

    OdpowiedzUsuń