Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

wyróznienie

Kilka dni temu czekała na mnie super niespodzianka.  Nie miałam chwili wolnego, zeby podziękować i posta umiescić na stronce. Dostałam cudowne wyróżnienie blogowe od Agik. KOCHANA WIELKIE DZIEK!!!!!


Zgodnie z zasadami wyróżnienia powinnam napisać 7 rzeczy o sobie:

-totalna optymistka, ciesząca się każdą chwilą jaka jej się przytrafia
-maniaczka decu zakochana za zabój w motocyklach
-marzę o tym by doba stała się dłuzsza i żebym miała czas na wszystkie moje pasje
-nie potrafiąca usiedzieć w jednym miejscu wariatka
-uwielbiam podróżować i poznawać nowych ludzi
-uzależniona od kawy, papierosów i adrenaliny
-życie bez muzyki nie było by dla mnie pełne

ufff udało się, a było ciężko. Trudno tak o sobie coś napisać :-)

Teraz kolejna przeszkoda, kocham wszystkie wasze blogi i cięzko mi kogoś wyróżnić, ale zasady są nieubłagane

1. dla http://lowflyingangels.blogspot.com/ za cudone vintage'owe klimaty, piękne zdjęcia i stworzenie miejsca w sieci gdzie uwielbiam przebywać;
2. dla Janeczki za piękne prace, cudowne osobiste posty, optymizm i świetne słodyczowe przepisy;
3.dla Maju za świetne i romantyczne pracki, które przenoszą mnie w zupełnie inne czasy i pozwalają oderwać się od codzienności;
4.dla Penini, której pracki zawsze mnie inspirują do scrapkowej zabawy
5.dla Ayadeco za cudne zdjęcia z podróży, a także za piękne decu z kotami w tle;
6.dla http://zojka-dziala.blogspot.com/ za totalny życiowy optymizm;
7.dla Ambrozji za cudowne bielenia, świetne przepisy i super wyważone i stylowe pomysły
8. dla Agi  bo po prostu uwielbiam jej bloga.

łamię zasady, nie będzie 16 ... ale te blogi na prawdę chciałam wyróżnić


Co osoba wyróżniona powinna zrobić:

-Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę

- Skopiować i wkleić swoje wyróżnienie
- Napisać o sobie 7 rzeczy
- Nominować 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
oraz napisać im komentarz tak, by mogli się dowiedzieć, że nagrodę otrzymali  

2 komentarze:

  1. Witaj...och z całego serca dziękuję za wyróżnienie...miło mi:)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie , jest mi niezmiernie miło :)))
    Buziole :***

    OdpowiedzUsuń