Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

... i już po weekendzie

... a szkoda, bo znów ze wszystkim się nie wrobiłam. Udało nam się, z szanownym Panem S posprzątać i wybrać się na małą wycieczkę motocyklową. Przygotowujemy się do dłuższego wypadu na motorkach i trenować trzeba :-)
Nie o tym będzie jednak ten post, będzie troszkę wymianowo i kulinarnie. Ostatnio mało biorę udziału w wymiankach, bo zaczyna mi czasu brakować, ale jak na Forum Pracownia pojawił się wakacyjny temat wymianki, nie mogłam się powstrzymać. 
Do mnie cudowna niespodzianka przyleciała od Scottki.




Moją ofiarą okazała się Kokoska. Dla której przygotowałam taką niespodziankę.





Jako, że teraz mamy cudowny sezon grillowy u mnie ciągle jakieś nowe sałatki powstają. 
Moją ostatnią propozycją jest:

SAŁATKA BROKUŁOWA Z JABŁKIEM I FASOLĄ

Składniki:
1 jabłko
kilka różyczek brokułów
puszka: kukurydzy i czerwonej fasoli
ser żółty
majonez
sól, pieprz

Sposób przygotowania:
1. Jabłko obieramy i kroimy w kostkę.
2. Brokuł gotujemy al dente i kroimy
3. Ser ścieramy na tarce o dużych oczkach.
4. Wszystkie składniki mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz