Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2012

czasoodmierzacz

Podobno szczęśliwi ludzie czasu nie mierzą.... tak słyszałam :-) U mnie jednak może aż tak wiele szczęścia nie ma, chociaż zamówienie na które zrobiłam ten zegar bardzo mnie ucieszyło. Wyzwanie było dla mnie duże, zegar miał wpasować się w klimat bardzo ekskluzywnej kliniki medycyny estetycznej...udało się... 




nie zapomniałam też o gotowaniu
moja dzisiejsza propozycja to
KOTLETY Z KASZY GRYCZANEJ

Składniki:
2 woreczki kaszy gryczanej
kostka twarogu
20 dag żółtego sera
cebula
czosnek
jajko
bułka tarta
sól, pieprz

Sposób przygotowania:
1. Kaszę gotujemy, ser ścieramy, cebulę kroimy w kostkę.
2. Wszystkie składniki mieszamy.
3. Formujemy małe kotleciki i obtaczamy w bułce tartej. Smażymy

1 komentarz:

  1. Zegar prezentuje się wybornie.
    Kotlety z kaszy gryczanej już robiłam, ale bez sera żółtego. Muszę zrobić Twoją wersję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń