Obserwatorzy

poniedziałek, 27 grudnia 2010

i już po świętach

Liczyłam, że się ze wszystkim wyrobię, ale wyszło jak zawsze .... nie wyrobiłam się, ze wszystkim przed świetami. Obiecywałam sobie, że zdążę z życzeniami świątecznymi na blogu, ale jednak się nie udało. Trudno, mam nadzieję, że w przyszłym roku się poprawię, a Wy mi wybaczycie :-)
Chciałabym jednak pokazać Wam cudowny stroik, jaki dostałam od mojej przyjaciółki.


Teraz zobaczyłam, że stroik cykany był jeszcze przed ubraniem choinki ;-)

Udało mi się też skończyć ptasią zawieszkę. Myślę sobie teraz na nią patrząc, że może warto ją na wieszak przerobić, ale to się jeszcze okaże. Na razie prezentuje się ona tak:


2 komentarze:

  1. Piękności ...i stroik,i zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczygieł na zawieszce jest uroczy!!!!!!!!!!!! Jomo

    OdpowiedzUsuń