Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2012

oficjalne zamnknięcie sezonu gwiazdkowego i szybka ziemiaczna sałatka

Zdejmując ozdoby Świąteczne połapałam się, że zostały jeszcze nieobcykane dwie małe bombeczki, które w tym roku popełniłam. Długo zastanawiałam się, czy je opublikować w tym roku, czy poczekać do następnych Świąt. Zdecydowałam się, jednak, że pomimo przesytu już u pewnie wszystkich tematyką, pokażę je w tym roku i w tej sposób oficjalnie zamknę sezon bombkowo-świąteczny, aby już z czystym kontem przystąpić do walentynkowych ozdób.





U nas w domu zakochani jesteśmy ostatnio w ziemiakach i nie powiem jak strasznie ucieszył mnie tydzień z ziemiakiem zorganizowany na Forum Pracownia. Od razu przygotowałam jedną z naszych ulubionych sałatek.

SAŁATKA ZIEMIACZANA

Składniki:

0,3 kg ugotowanych ziemiaków
2 jajka
puszka groszku konserwowego
1 duża cebula
2-3 duże ogórki kwaszone
majonez
sól, pieprz

Sposób przygotowani:
1. Ziemiaki, ogórek, jajko i cebulę kroję w kostkę.
2. Dorzucam groszek konserwowy
3. Dodaję około 2 łyżek majonezu
4. Doprawiam do smaku solą i pieprzem
5. Wszystko mieszam i odstawiam do lodówki na około 1-2 h aby sałatka się "przegryzła"


Życzę smacznego!!
W następnym poście coś do jedzenia, też dorzucę, a także pochwalę się, jaka cudowna niespodzianka do mnie przyleciała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz