Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2012

serca, serducha ... czyli powalentynkowe refleksje i troszkę gotowania

Zawsze na wszystko jest za mało czasu, a do tego wciąż nowe pomysły rodzą mi się w glowie. Wytworkuję ostatnio bardzo dużo, szczególnie, że moje uzależnienie od wymianek dalo znów o sobie znać... cóż tak to bywa, miałam sie powstrzymywać, a wyszło jak zawsze... zapisuję się bez opamiętania na kolejne blogowe zabawy... cóż sądzę, że to jednak dobry nałóg, bo cudeńka człowiek dostaje, a przy okazji może czasem uda się komuś choć troszkę przyjemności sprawić.
Wymianki, wymianeczki to jest to co kocham naj, naj.... więc, żeby nie być gołosłowynym czas na kolejną wymiankową relację. Tym razem wymianka zorganizowana była na forum Kraina Czarów, a jej tematem oczywiście były szeroko pojete Walentynki. Jedynym warunkiem, było użycie koloru czerwonego.
Dla mnie przyleciały cudeńka od Katrinki, której wielkie dzięki za taki cudowny prezencik.




Ja zaś dla Salomei przygotowałam taką paczuszkę.











no i oczywiście, żeby nie zapomnieć, będzie też kulinarnie

Tarta z pomidorami i kozim serem
składniki:
1 opakowanie ciasta francuskiego
50 dag pomidorów
20 dag sera koziego
1 cebula
3 łyżki oliwy
sól, pieprz

Sposob przygotowania
1. Ciasto wyłożyć na formę do tarty
2. cebulę posiekać i zesmażyć na oleju. W trakcie smażenia doprawić do smaku sola (nie za dużo bo kozi ser też jest słony) i pieprzem.
3. Na ciescie ulożyć cebulę, potem polowę pokruszonego sera i obrane i pokrojone pomidory.
4. Posypać pozostałą częścią sera, oprószyć solą i pieprzem, skropić pozostałą oliwą.
5. Piec około 25 min w temp 190st

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz