Obserwatorzy

piątek, 3 lutego 2012

wymianka w szufladzie i marchewkowe szaleństwo

Ostatnio wziełam udział w kolejnej wymiance zorganizowanej w Szufladzie. Do mnie cudna broszka przyleciała od Aniki.


Ja zaś dla Aniki Przygotowałam taką broszeczkę.



Jako, że nadal trwa tydzień marchewkowy u mnie w kuchni kolejne eksperymenta. Tym razem jest to

CIASTO MARCHEWKOWE

Składniki:

2,25 szklanki mąki
1,5 szklanki cukru trzcinowego
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka gałki muszkatułowej
szczypta soli
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
3 jajka
szklanka oleju
1/2 szklanki mleka
1-2 szklanki drobno startej marchewki
bakalie (ja dodałam orzechy włoskie i rodzynki)

Sposób przygotowania:
1. Wymieszać wszystkie sypkie składniki
2. Wbić jajko, dolać oleju i mleka
3. Wszystko razem zmiksować
4. Dodać marchewkę i bakalie i jeszcze chwilę miksować.
5. Blachę wysmarować i opruszyć mąką. Piec około 1h w temperaturze 160-180 st.

a ciasto wyszło tak i nawet bez zakalca


zastanawiam się też, czy nie stworzyć oddzielnego bloga, tylko z kulinariami. Co Wy na to???

1 komentarz:

  1. Kasiu wybacz, bardzo Cię przepraszam za zamieszanie na blogu Szuflady. Zamieściłam już zdjęcie broszki.:)
    Przez nieuwagę musiałam usunąć list ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń