Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

wymianka walentynkowa

... a jak i czemu by nie. Każda okazja do dawania sobie prezentów jest dobra :-P Zapisałam się więc na kilka wymianek, wymianek walentynkowych, z serduchem w tle :-P Teraz stopniowo pokazywac będę co otzrymałam i co wysłałam.  Nie wszystkie niespodzianki dolecialy do adresatów, więc ich nie pokazuję, a także nie wszystko ja dostałam, więc pokazac nie mogę :-P... z czasem pozamęczam Was wiec jeszcze serduchami, sercami i innymi miłosnymi klimatami. 

Jako pierwszą pochwalę sie wymianką zorganizowana przez Edytę. Temat oczywisty jak na obecny czas, czyli Walentynki, a ja uwielbiam tworzyć serca wszelakie. Moją wymiankową partnerką była Ania, dla której przygotowałam taką to niespodziankę.
 








mam nadzieję, jak zawsze, że choć troszkę niespodzianka przypanie jej do gustu i choć odrobinę radości sprawi. Do mnie od Aniu przyleciały same cudeńka, którymi już w sobotę udekorowałam domek :-) Może to nie jest dorosłe robić w domciu okolicznościowe dekoracje, ale ja bardzo lubię, kiedy ciągle cos się zmienia w moim otoczeniu, a wszelkiego rodzaju okazje są dobrym pretekstem do zmian :-) ... ale teraz czas na prezentacje cudeniek, które dostalam, bo znów zaczynam się rozpisywać.



Wielkie dzięki dla niezastąpionej organizatorki wymianki, która staneła na wysokości zadania, za co wielkie szacun (jak to teraz mówi młodzież).


Jakiś czas temu poskarżyłam się na forum o decoupage Pracownia, że nie za bardzo potrafię piec, a raczej, że nie piekę slodkości bo boję się, że mi nie wyjdą i będzie jeden wielki zakalec, albo i cos gorszego. Jedna z forumowych koleżanek podesłala mi przepis, który zawsze wychodzi i wyszedł (ku mojemu zaskoczeniu). Postanowiłam więc podzielić się z wiekszą grupa osób tym przepisem.  Polecam, na prawdę, pyszne ciasto z niego wychodzii.

CIASTO JOGURTOWE OD MARGO


Składniki:
1 opakowanie jogurtu (może być naturalny, ale także owocowy)
3 jajka
2 kubeczki cukru
3 kubeczki mąki
0,5 kubeczka oleju
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
Sposób przygotowania:
1. Do miseczki przekładamy jogurt, zaś pojemnik po nim dokladnie myjemy i osuszamy. Posłuży on nam za miarkę.
2. Dodajemy wszystkie skladniki do jogurtu i miksujemy na jednolitą masę.
3. Blachę smarujemy tłuszczem i pieczemy około 40 min w temperaturze 200-220st C.
i gotowe..... prawda, że łatwe



1 komentarz:

  1. Prezenty cudowne ! Może skusisz się na wiosenną wymiankę, którą organizuję ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń